АҚПАРАТТЫҚ ОРТА ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК: ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.07.3.005Кілт сөздер:
коммуникация, имидж, кинематограф, қоғамдық пікірАңдатпа
Басқарушылық ресурс ретіндегі маңыздылығымен анықталады. Теориялық дереккөздер мен эмпирикалық материалдарды талдау шығармашылық әлеуеттің, атап айтқанда кинематографтың, әсіресе әсердің мақсатты топтарына байланысты оң қоғамдық пікір қалыптастыруға әсері сияқты маңызды компоненттерді бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Жүктеулер
Жарияланды
2021-09-15
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Ашенова S. (2021). АҚПАРАТТЫҚ ОРТА ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК: ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 2(3), 30–33. https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.07.3.005
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2022 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en