ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

АҚПАРАТТЫҚ ОРТА ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК: ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Авторлар

  • Saule Ашенова МУИТ

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.07.3.005

Кілт сөздер:

коммуникация, имидж, кинематограф, қоғамдық пікір

Аңдатпа

Басқарушылық ресурс ретіндегі маңыздылығымен анықталады. Теориялық дереккөздер мен эмпирикалық материалдарды талдау шығармашылық әлеуеттің, атап айтқанда кинематографтың, әсіресе әсердің мақсатты топтарына байланысты оң қоғамдық пікір қалыптастыруға әсері сияқты маңызды компоненттерді бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-09-15
Loading...