ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ИНТЕРНЕТ-ДҮКЕНДЕРГЕ АРНАЛҒАН ҰСЫНЫС ЖҮЙЕСІ

Авторлар

  • Лязат Найзабаева
  • Бекарыс Алашыбаев

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.005

Кілт сөздер:

бірлескен сҥзу, гибридті жҥйелер, ҿлшенген кҿлбеу, Байес моделі, кластерлік модель

Аңдатпа

Интернет-маркетингтің соңғы тенденцияларының арасында ҧсыныс жҥйелерін бҿлуге болады. Ҧсынушы жҥйелер – бҧл интернет-дҥкендердің тауарлары мен қызметтерін сатып алу кезінде таңдаудың ыңғайлы қҧралы болып табылатын интернетдҥкендердің ҽлеуетті клиенттерінің қызығушылықтары мен қажеттіліктерін болжауға бағытталған арнайы қосымшалар. Ҧсыныс қызметтері пайдаланушы ҥшін де, интернет-дҥкен ҥшін де пайдалы жҽне ыңғайлы болуы ҿте маңызды. Ең алдымен қолданушының ыңғайлы жҽне интуитивті таңдауы бар. Сонымен қатар дҥкенге бару кезінде орташа чек пен кірісті ҧлғайту, тауарлардың алуан тҥріндегі альтернативті навигация жҽне тҧтынушылар туралы дереккҿзі ақпарат мҥмкіндіктерін ашады. Бҧл, ҽдетте ҿнімнің профиліне байланысты, бҥгінгі таңда заманауи ҧсынымдық қызметтер онлайн-дҥкен арбаларының қҧрамын 12-60%-ға арттырады.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Loading...