ФЕЙК АҚПАРАТТЫҢ ҚОҒАМДЫҚ ПІКІР ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛЫ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.11.3.008Аңдатпа
Мақалада Қазақстан медиакеңістігіндегі фейк ақпараттың таралу жағдайы, оған ықпал етіп отырған факторлар мен фейктің қоғамға әсеріне ғылыми сараптама жасалады. Сонымен қоса, ғалымдар деректеріне сүйене отырып, фейк жаңалықтардың жасалу жолдары, ондағы деректердің расталу жағдайына, мағынасына және аудиторияға әсер етуіне байланысты жіктелісі анықталып, нақты мысалдар негізінде ой қорытылады. Сондай-ақ фейк жаңалықтарды тарату тетіктері, ақпараттың вирустық сипаты, сол арқылы ақпараттық байланыс орнату мәселелері де қамтылады.
Күн сайын фейк ақпараттар көбейіп келеді. Оған не себеп, оны таратушылар кімдер және олардың авторлары мен тұтынушыларына қойылатын негізгі міндеттер де мақаланың негізгі өзегі болып табылады.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en