АЗЫҚ-ТҮЛІК ТҰТЫНУДЫ БОЛЖАУ ӘДІСТЕРІН ТАЛДАУ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.16.4.005Кілт сөздер:
нарық, болжау моделі, сұраныс, статистика, деректерді талдауАңдатпа
Технологияның дамуы және тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруі заманауи электронды сауданың негізгі элементіне айналды. Сұранысты болжау тұтынушылардың мінез-құлқындағы өзгерістеріне бейімделуге, тауарлы-материалдық құндылықтарды оңтайландыруға және тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін арттыруға мүмкіндік беретін жоспарлаудың ажырамас бөлігі болды. Қазақстан – қарқынды дамып келе жатқан электрондық коммерция нарығы. Тұтынушылар қалауының өзгерісі азық-түлік тауарларына сұранысты тиімді басқаруды бұрынғыдан да өзекті мәселеге әкеліп отыр. Болашақта тұтынушылар нақты не талап ететінін болжау осы саладағы табыстың негізгі факторы болды. Тұтынушылық сұранысты болжау саласындағы ғылыми зерттеулер ресурстарды басқаруды оңтайландыруда және азық-түлік нарығында сапалы қызмет көрсетуде шешуші рөл атқарады. Бұл мақалада Қазақстан үшін азық-түлік тұтынуды болжаудың әртүрлі әдістеріне талдау жасалады. Зерттеу сатып алу мінез-құлқы, баға белгілеу, маусымдық ауытқулар және азық-түлік таңдауына әсер ететін басқа факторлар туралы кең деректерге негізделген. Уақыт қатарларының әдістері, регрессиялық талдау, нейрондық желілер және шешім ағаштары қарастырылып, олардың біздің еліміз үшін қолданылуы мен тиімділігін анықтайды. Әрбір әдіс болжамның дәлдігі, өзгеретін нарық жағдайларына бейімделу қабілеті және оқу уақыты контекстінде салыстырмалы талдаудан өтеді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en