БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖОБАЛАУҒА АРНАЛҒАН ГИБРИДТІ АДАМ-ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2025.24.4.017Аңдатпа
Білім беру бағдарламаларын жобалаудағы жасанды интеллект оқу процестерін автоматтандырады және оқу бағдарламаларын еңбек нарығының талаптарына сәйкестендіреді, білім беру сапасы мен білім алушылардың тәжірибесін жақсартады. Біз тез дамып келе жатқан еңбек нарықтары мен әртүрлі қажеттіліктерге бейімделу қиынға соғатын дәстүрлі әдістердегі шектеулерді жою үшін жаңа гибридті адам-жасанды интеллект жүйесін ұсынамыз. Біздің тәсіліміз құрылымдық икемділікті жақсарту үшін Llama 3-ті пайдаланады. Негізгі компоненттерге мыналар кіреді: 1) бағдарлама мақсаттары, 2) тиісті жұмыс орындары, 3) қажетті дағдылар және 4) ұсыныстарды нақтылайтын сәйкес курстар. Үлкен тілдік модельдер жоғары сапалы нәтижелер бергенімен, оларда университеттік пәндер бойынша терең білім жетіспейді. Біз Llama 3-ті GPT-3.5 және GPT-4-пен бірге бағаладық. Біздің жүйеміз дағдыларды игеруде (F1 ұпайы: 77,6%) және мазмұнды генерациялауда бәсекелестерден асып түседі (F1: 0,35±0,10, дәлдік: 0,37±0,12, семантикалық ұқсастық: 0,84±0,10). Llama 3-тің кең параметрлері мен білім базасы университеттік контексттерді жақсырақ біріктіреді, көптеген білім беру нысандары бар сенімді бағдарлама құрылымдарын жасайды. Уәдеге қарамастан, қиындықтар әлі де бар: технологиялық инфрақұрылымның тапшылығы, деректер жиынтығының бұрмалануы және жасанды интеллектті енгізуге институционалдық қарсылық. Бұл зерттеу білім берудегі адам мен жасанды интеллекттің ынтымақтастығын дамытуға бағытталған, әрі қарай зерттеулерге шабыт береді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en