INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES

Introduction of AI in Education Systems,

Authors

  • N. Assan SDU
  • D. Utebayeva SDU University

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2025.23.3.005

Abstract

Білім беру жүйелеріне жасанды интеллектіні (ЖИ) енгізу дәстүрлі оқыту тәсілдерін түбегейлі өзгертетін қуатты құралға айналды. Бұл мақала ЖИ-дің білім беруді жетілдірудегі көпқырлы рөлін зерттейді, атап айтқанда, жекелендірілген оқыту, білім берудегі жүйелік үдерістерді автоматтандыру және студенттердің белсенділігін арттыру салаларын қамтиды. Интеллектуалды оқыту жүйелері, болжамдық талдау және бейімделген бағалау сияқты ЖИ-негізіндегі құралдарды қолдану арқылы мұғалімдер әртүрлі студенттердің қажеттіліктеріне сәйкес келетін жекелендірілген оқу тәжірибесін ұсына алады. Сонымен қатар, ЖИ күнделікті жұмыс міндеттерін автоматтандыруға көмектесіп, мұғалімдерге оқыту мен тәлімгерлікке көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік береді.

Алайда, білім беру саласында ЖИ-ді кеңінен қолдану бірқатар маңызды мәселелерді туындатады, олардың қатарында этикалық сұрақтар, деректердің құпиялығы және цифрлық теңсіздік бар. Бұл зерттеу қазіргі жетістіктерді шолып, олардың әсерін бағалап, ықтимал тәуекелдер мен оларды төмендету жолдарын талқылайды. Нақты өмірлік мысалдар мен соңғы зерттеулерге сүйене отырып, мақала ЖИ-дің сапалы білімге кеңінен қол жеткізуге қалай көмектесе алатынын көрсетеді, сонымен қатар ЖИ-ді жауапкершілікпен пайдалану қажеттігін атап өтеді. Аталған мәселелерді дұрыс шешіп, ЖИ-дің әлеуетін тиімді пайдаланған жағдайда, білім беру саласы инклюзивтілік пен тиімділік деңгейін жаңа сатыға көтере алады. Бұл жұмыс ЖИ-дің білім беру саласына қалай әсер етіп жатқанын және оны сәтті енгізу үшін не нәрсеге назар аудару қажет екенін жан-жақты түсіндіруді мақсат етеді.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2025-09-15

How to Cite

Assan, N., & Utebayeva, D. (2025). Introduction of AI in Education Systems, . INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES, 6(3), 84–99. https://doi.org/10.54309/IJICT.2025.23.3.005
Loading...