ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ДАЙЫНДАУ БОЙЫНША ҚЫЗМЕТ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ

Авторлар

  • Виктор Гогунский
  • Дмитрий Лукьянов
  • Алексей Колесников Edge Apps

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.11.3.006

Кілт сөздер:

Модель Джима Киркпатрика, эффективность образования, бизнес-процесс, образовательные услуги, проектный подход

Аңдатпа

Бұл зерттеу жоғары білім беру жүйесін қайта құру және мамандарды дамыту мәселелеріне
арналған. Білім беру саласындағы заманауи тенденциялар ондаған жылдар бойы қалыптасқан үдерістердің
тоқтап қалғанын, университеттердің студенттерін жоғалтып, түлектерді қажетті білім мен дағдылармен
қамтамасыз ете алмайтынын көрсетеді. Мәселені корпоративтік университеттер немесе жұмыс істейтін
білім-бизнес-қуат үлгісін құру арқылы шешуге болады. Корпоративтік университеттердегі білім беру
академиялық және сыртқы оқыту провайдерлерімен жақсы салыстырылады, өйткені ол практикалық,
мақсатты бағытты ғана емес, сонымен қатар бизнес мақсаттары мен ұсынылатын қызметтердің сапасын
нақты анықтайды. Зерттеудің мақсаты – екі кәсіпорынның өз мамандарын және жұмыс істеп тұрған
оқу орындарын сапалы даярлауға мүдделі мүмкіндіктерін пайдалана отырып, кәсіпорын деңгейінде
мамандарының біліктілігін арттыру және қайта даярлаудың кешенді бағдарламасын құру тұжырымдамасын
әзірлеу. Жұмыста Дж. Киркпатриктің қолданыстағы білім беру жүйесін сақтау стратегиясын әзірлеу
бойынша ұсыныстарын пайдалану ұсынылады. Бизнес әлемі туралы түсінікті өзгертіп, жаңа рөлдерді
меңгеру және жаңа ережелерді ұстануды ұсынады: бизнестің нақты қажеттіліктерін анықтауды үйрену
басты негіздердің бірі болып келеді. Ұсынылып отырған қызмет моделі классикалық білім беру жүйесінен

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Гогунский, В., Лукьянов, Д., & Колесников, А. (2022). ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ДАЙЫНДАУ БОЙЫНША ҚЫЗМЕТ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 3(3), 58–68. https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.11.3.006

Журналдың саны

Бөлім

ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ЭКОНОМИКЕ И МЕНЕДЖМЕНТЕ
Loading...