ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЙТА ДАЙЫНДАУ БОЙЫНША ҚЫЗМЕТ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.11.3.006Кілт сөздер:
Модель Джима Киркпатрика, эффективность образования, бизнес-процесс, образовательные услуги, проектный подходАңдатпа
Бұл зерттеу жоғары білім беру жүйесін қайта құру және мамандарды дамыту мәселелеріне
арналған. Білім беру саласындағы заманауи тенденциялар ондаған жылдар бойы қалыптасқан үдерістердің
тоқтап қалғанын, университеттердің студенттерін жоғалтып, түлектерді қажетті білім мен дағдылармен
қамтамасыз ете алмайтынын көрсетеді. Мәселені корпоративтік университеттер немесе жұмыс істейтін
білім-бизнес-қуат үлгісін құру арқылы шешуге болады. Корпоративтік университеттердегі білім беру
академиялық және сыртқы оқыту провайдерлерімен жақсы салыстырылады, өйткені ол практикалық,
мақсатты бағытты ғана емес, сонымен қатар бизнес мақсаттары мен ұсынылатын қызметтердің сапасын
нақты анықтайды. Зерттеудің мақсаты – екі кәсіпорынның өз мамандарын және жұмыс істеп тұрған
оқу орындарын сапалы даярлауға мүдделі мүмкіндіктерін пайдалана отырып, кәсіпорын деңгейінде
мамандарының біліктілігін арттыру және қайта даярлаудың кешенді бағдарламасын құру тұжырымдамасын
әзірлеу. Жұмыста Дж. Киркпатриктің қолданыстағы білім беру жүйесін сақтау стратегиясын әзірлеу
бойынша ұсыныстарын пайдалану ұсынылады. Бизнес әлемі туралы түсінікті өзгертіп, жаңа рөлдерді
меңгеру және жаңа ережелерді ұстануды ұсынады: бизнестің нақты қажеттіліктерін анықтауды үйрену
басты негіздердің бірі болып келеді. Ұсынылып отырған қызмет моделі классикалық білім беру жүйесінен
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en