ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

МАШИНАЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ

Авторлар

  • S.A. Toygabyl
  • G.K. Sembina

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.14.2.010

Кілт сөздер:

Цифрлық сауаттылық, зияткерлік талдау, машиналық оқыту, аймақ

Аңдатпа

Қазіргі уақытта цифрлық технологиялар адам қызметінің барлық салаларына тереңірек енуде. Цифрлық технологиялар әсер етпейтін адам қызметінің кез-келген саласын елестету қиын. Ақпаратты берудің цифрлық тәсіліне (цифрландыру) көшуді барлық бағыттарда байқауға болады: тұлғааралық қатынастарды дамытуда, кәсіби қызметте, қызметтерді алу мен ұсынуда, демалыста және т.б. Қазіргі жасөспірімдер ноутбуктерді, гаджеттерді қарым-қатынас пен ойын-сауық құралы ретінде ғана емес, сонымен қатар оқу құралы ретінде де белсенді қолданады. Келесі зерттеу құжаты халық арасында цифрлық мүмкіндіктерді пайдалануды қарастырады. Бастапқы деректер ресми сайттан алынған нәтижелер болды stat.gov және сауалнама. Бұл зерттеудің негізгі мақсаты шикі деректерді пайдалана отырып, халықтың цифрлық сауаттылық деңгейін анықтау үшін бірнеше алгоритмдерді бағалау және пайдалану болып табылады. Деректер белгілерін шығармас бұрын үлгі Мұқият өңделді. Іске асырылған модельдің дәлдігін арттыру үшін белгілерді алу үшін гибридті әдістер қолданылды. Деректерді жіктеу үшін алты классификатор қолданылды. Нәтижесінде бірнеше оқытылған модельдер үшін егжей-тегжейлі салыстырмалы бағалау жүргізілді. Оқытылған модельдердің барлық нәтижелері гистограммалар мен кестелер түрінде ұсынылған. Құжатта 2020-2022 жылдардағы статистикалық мәліметтер келтірілген. Статистикалық деректерді талдау негізінде мақаланың авторы Қазақстанның цифрлық дамуындағы жаңа үрдістердің қалыптасуы туралы айтуға мүмкіндік беретін қорытындылар жасады.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-15
Loading...