Білім беру ұйымында онлайн қызмет кӛрсету үшін бизнес-процессін дамыту
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.08.4.008Кілт сөздер:
Smart-кампус, Business Process Model and Notation, AS IS, TO BE, онлайн қызмет кҿрсету, жҥйе, электрондық цифрлық қолтаңбаАңдатпа
Бҧл мақала «ХАТУ» АҚ Университетінің мысалында білім беруҧйымдарында онлайн-қызметтерді пайдалану процестерін дамыту туралы. Онлайнқызметтер дегеніміз: оқу орнынан сертификат алу, транскрипт алу, ҿтінімдерді онлайн
режимінде беру, қарызды жою. Технологиялық карта жҽне BPMN «AS IS» жҽне «TO BE белгілеу модельдері» ҽзірленді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Жүктеулер
Жарияланды
2021-12-15
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Базарбеков, И., & Шарипов, Б. (2021). Білім беру ұйымында онлайн қызмет кӛрсету үшін бизнес-процессін дамыту. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 2(4), 62–68. https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.08.4.008
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en