ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

Білім беру ұйымында онлайн қызмет кӛрсету үшін бизнес-процессін дамыту

Авторлар

  • Икрам Базарбеков
  • Бахыт Шарипов

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.08.4.008

Кілт сөздер:

Smart-кампус, Business Process Model and Notation, AS IS, TO BE, онлайн қызмет кҿрсету, жҥйе, электрондық цифрлық қолтаңба

Аңдатпа

Бҧл мақала «ХАТУ» АҚ Университетінің мысалында білім беруҧйымдарында онлайн-қызметтерді пайдалану процестерін дамыту туралы. Онлайнқызметтер дегеніміз: оқу орнынан сертификат алу, транскрипт алу, ҿтінімдерді онлайн
режимінде беру, қарызды жою. Технологиялық карта жҽне BPMN «AS IS» жҽне «TO BE белгілеу модельдері» ҽзірленді.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Loading...