ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Дәстүрлі маркетингті цифрлық форматқа ауыстыру әдістерін зерттеу және әзірлеу

Авторлар

  • Aigul Omarova
  • Laura Alimzhanova
  • Aida Tashtamysheva

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.021

Кілт сөздер:

traditional marketing, digital marketing, promotion, targeting, positioning, social networks

Аңдатпа

Цифрландыруға кҿшу – бҧл қазіргі ҽлемдегі жаңа жҽне қажетті бағыт, оған
мемлекеттер мен компаниялардың бҽсекеге қабілеттілігі, сондай-ақ азаматтардың ҿмір сҥру
сапасы тҽуелді. Цифрлық маркетинг кҽсіпорындардың жҽне жалпы экономиканың
мҥмкіндіктерін кеңейтеді, оның барлық жҥйелері мен қҧраушыларын нығайтады. Мҧның

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...