Дәстүрлі маркетингті цифрлық форматқа ауыстыру әдістерін зерттеу және әзірлеу
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.021Кілт сөздер:
traditional marketing, digital marketing, promotion, targeting, positioning, social networksАңдатпа
Цифрландыруға кҿшу – бҧл қазіргі ҽлемдегі жаңа жҽне қажетті бағыт, оған
мемлекеттер мен компаниялардың бҽсекеге қабілеттілігі, сондай-ақ азаматтардың ҿмір сҥру
сапасы тҽуелді. Цифрлық маркетинг кҽсіпорындардың жҽне жалпы экономиканың
мҥмкіндіктерін кеңейтеді, оның барлық жҥйелері мен қҧраушыларын нығайтады. Мҧның
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Жүктеулер
Жарияланды
2021-06-15
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Omarova, A., Alimzhanova, L., & Tashtamysheva, A. (2021). Дәстүрлі маркетингті цифрлық форматқа ауыстыру әдістерін зерттеу және әзірлеу. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 2(2), 153–158. https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.021
Журналдың саны
Бөлім
Статьи
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en