ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

Дәстүрлі маркетингті цифрлық форматқа ауыстыру әдістерін зерттеу және әзірлеу

Авторлар

  • Aigul Omarova
  • Laura Alimzhanova
  • Aida Tashtamysheva

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.021

Кілт сөздер:

traditional marketing, digital marketing, promotion, targeting, positioning, social networks

Аңдатпа

Цифрландыруға кҿшу – бҧл қазіргі ҽлемдегі жаңа жҽне қажетті бағыт, оған
мемлекеттер мен компаниялардың бҽсекеге қабілеттілігі, сондай-ақ азаматтардың ҿмір сҥру
сапасы тҽуелді. Цифрлық маркетинг кҽсіпорындардың жҽне жалпы экономиканың
мҥмкіндіктерін кеңейтеді, оның барлық жҥйелері мен қҧраушыларын нығайтады. Мҧның

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...