ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

ОҚУ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ, ОЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ РӨЛІ МЕН ОРНЫ

Авторлар

  • С.А. Медетбаева
  • А.А. Тенгаева
  • Т. Дукенов
  • З. Дуйсен

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.15.3.004

Кілт сөздер:

сандық технологиялар, геймификация, компьютерлік ойындарды оқыту, компьютерлік ойындарды жіктеу

Аңдатпа

Компьютерлік ойындар индустриясы қарқынды дамып келеді,
тоқтап қалмайды, тек жаңа технологиялардың пайда болуымен жеделдейді.
Ойындар адамдардың кейбір жеке әдеттерін ғана емес, жалпы қоғамның
жаһандық мінез-құлқын да өзгертеді. Осыған байланысты көптеген ғалымдар
геймификацияланған жүйелерді қолданудың оң нәтижелеріне қол жеткізу үшін
осы салада қосымша зерттеулер жүргізу қажеттілігін мойындайды. Бұл мақала
білім беру жүйесінде оқытуда қолданылатын компьютерлік ойындарды жіктеудің
негізгі тәсілдерін қарастыруға арналған. Осы мақалада келтірілген компьютерлік
ойындардың ықтимал классификациялары мен жаңа классификациялардың
негіздеріне жүргізілген талдау, біздің ойымызша, компьютерлік ойындардың,
соның ішінде олардың психологиялық аспектілері мен сипаттамаларына сәйкес
қаншалықты алуан түрлі екендігінің иллюстрациясы ретінде қызмет етеді.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

С.А. Медетбаева, А.А. Тенгаева, Т. Дукенов, & З. Дуйсен. (2023). ОҚУ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ, ОЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ РӨЛІ МЕН ОРНЫ. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 4(3), 50–58. https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.15.3.004

Журналдың саны

Бөлім

ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В РАЗВИТИИ СОЦИО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМ
Loading...