ОҚУ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ, ОЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ РӨЛІ МЕН ОРНЫ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.15.3.004Кілт сөздер:
сандық технологиялар, геймификация, компьютерлік ойындарды оқыту, компьютерлік ойындарды жіктеуАңдатпа
Компьютерлік ойындар индустриясы қарқынды дамып келеді,
тоқтап қалмайды, тек жаңа технологиялардың пайда болуымен жеделдейді.
Ойындар адамдардың кейбір жеке әдеттерін ғана емес, жалпы қоғамның
жаһандық мінез-құлқын да өзгертеді. Осыған байланысты көптеген ғалымдар
геймификацияланған жүйелерді қолданудың оң нәтижелеріне қол жеткізу үшін
осы салада қосымша зерттеулер жүргізу қажеттілігін мойындайды. Бұл мақала
білім беру жүйесінде оқытуда қолданылатын компьютерлік ойындарды жіктеудің
негізгі тәсілдерін қарастыруға арналған. Осы мақалада келтірілген компьютерлік
ойындардың ықтимал классификациялары мен жаңа классификациялардың
негіздеріне жүргізілген талдау, біздің ойымызша, компьютерлік ойындардың,
соның ішінде олардың психологиялық аспектілері мен сипаттамаларына сәйкес
қаншалықты алуан түрлі екендігінің иллюстрациясы ретінде қызмет етеді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en