КЛИЕНТ ҮШІН IT АУТСОРСИНГТІҢ МӘНІ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.05.1.009Кілт сөздер:
ценность для клиента, ИТ-аутсорсинг, библиотека инфраструктуры ин-формационных технологий (ITIL), бизнес-процесс, корреляция ПирсонаАңдатпа
Клиенттер IT аутсорсингтен бизнес мүмкіндіктеріне тез жауап беруді және
динамикалық құралдарға айналдыруды қалайды. Бірақ бұл тек абстрактілі тілектер.
Клиенттің назарына аударатын көптеген мәліметтер бар: сұранысқа жауап беру уақыты,
қолайлы баға, сапа, мамандардың коммуникативті дағдылары, олардың сыпайылығы,
мамандар клиенттің мәселесін қаншалықты толық меңгергендігі және т.б.
Мақалада тұтынушылар үшін басты құндылық не екенін, тұтынушылар не нәрсеге
көбірек көңіл бөлетінін және қолданыстағы жүйені қалай жақсартуға болатындығын түсіну
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en