ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

КЛИЕНТ ҮШІН IT АУТСОРСИНГТІҢ МӘНІ

Авторлар

  • Алимжанова Л.М. Международный университет информационных технологий
  • Панарина А.В. Международный университет информационных технологий

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.05.1.009

Кілт сөздер:

ценность для клиента, ИТ-аутсорсинг, библиотека инфраструктуры ин-формационных технологий (ITIL), бизнес-процесс, корреляция Пирсона

Аңдатпа

Клиенттер IT аутсорсингтен бизнес мүмкіндіктеріне тез жауап беруді және
динамикалық құралдарға айналдыруды қалайды. Бірақ бұл тек абстрактілі тілектер.
Клиенттің назарына аударатын көптеген мәліметтер бар: сұранысқа жауап беру уақыты,
қолайлы баға, сапа, мамандардың коммуникативті дағдылары, олардың сыпайылығы,
мамандар клиенттің мәселесін қаншалықты толық меңгергендігі және т.б.
Мақалада тұтынушылар үшін басты құндылық не екенін, тұтынушылар не нәрсеге
көбірек көңіл бөлетінін және қолданыстағы жүйені қалай жақсартуға болатындығын түсіну

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-15

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...