ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

СЕМАНТИКАЛЫҚ ТАЛДАУДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ BIGDATA НЕГІЗІНДЕ КЛИЕНТ ПРОФИЛІН ҚҰРУ ЖҮЙЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторлар

  • Нәдіров Н.Қ. Международный университет информационных технологий
  • Дуйсебекова К.С. Международный университет информационных технологий

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.05.1.012

Кілт сөздер:

Большие данные, программное обеспечение, информационная система, структурированные и неструктурированные данные, социальный профиль человека

Аңдатпа

Бизнес-процестер клиенттерге көбірек бағытталған сайын, тұтынушылармен
маркетингтік және басқарушылық қатынастар өте маңызды, бұл жаһандану мен нарықтағы
өсіп келе жатқан бәсекелестікті ескере отырып, ерекше назар аударуға тұрарлық. Осы
кезеңде "Клиенттер деген кім?" және "Оларды қалай анықтауға болады?». Қазіргі уақытта
"Әлеуетті клиенттер туралы қандай ақпарат жинау керек?" және " Бүгінгі күні қызмет
көрсету деңгейлері қандай?» деген мәселелер туындайды.
Әзірлеушінің мақсаты–клиенттің талғамына қарап, оның не қалайтынын білу.
Кейінірек табылған мәліметтер мен ақпараттар талданған кезде алынған білімнің баға жетпес
құндылығы байқалады, барлық мақсаттар мен мәселелерді түсіну болашақ жоба
жетістіктерінің ажырамас бөлігі болып табылады. Аталған мақалада деректерді алдын ала
өңдеу әдісі, пайдалану тұжырымдамасы, деректердің үлкен көлемін талдау әдістері және
тұтынушы профилін қалыптастыру үшін олардағы пайдалы ақпаратты алу ұсынылған.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Loading...