ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Мамандардың кең ауқымы үшін жаңа идеяларды, ғылым мен техника мәселелерін, соңғы әзірлемелер мен зерттеулерді қамту

ТЕРЕҢ ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ АУДИО ДЕРЕКЕТТЕРДІ ТАЛДАУ НЕГІЗІНДЕГІ ЭМОЦИОНАЛАРДЫ ЖІКТЕЛУ ӘДІСТЕРІН ШОЛУ

Авторлар

  • Б.С. Сапакова С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
  • А.А. Сәрсембаев
  • Bohdan Haidabrus PhD, Канд.технология туралы ғылым. Рига Техникалық Университеті, Рига, Латвия

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.13.1.009

Кілт сөздер:

терең оқыту, конволюционды нейрондық желі, бор-жиілік цестральды коэффициент, көпқабатты перцептрон

Аңдатпа

. Соңғы бірнеше жылда адамның эмоционалдық жағдайын анықтауға бағытталған технологияларды дамытуға қызығушылық артты. Бұл мәселені шешудегі ең қиыны — эмоциялардың субъективтілігі және оларды қадағалаудың қиындығы. Терең оқыту эмоцияны танудың ең тиімді құралы болып шықты, бұл оны зерттеудің ерекше тартымды саласына айналдырды. Бұл мақалада біз дыбыстық мүмкіндіктерді шығаруға және деректерді кеңейту әдістеріне назар аудара отырып, эмоцияларды жіктеу бойынша соңғы зерттеу жұмыстарын қарастырамыз. Сондай-ақ аудио деректер талдауына негізделген эмоцияларды ең жақсы жіктеудің ең дәлелденген әдістерін анықтау үшін қолданыстағы CNN үлгілерін салыстырып, талдаймыз. Эмоцияларды тану және осы саладағы оқиғаларды зерттеуге арналған көптеген жарияланымдар арасынан біз тек ғылыми мақалаларды таңдадық, соның арқасында мақаламызда ең өзекті зерттеулер қолданылды. Бұл ретте біз қарастырылып отырған зерттеу сұрақтарына ең жақсы шешімдерді ұсынатын сапалы мақалаларды ғана қарастырамыз.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Б.С. Сапакова, А.А. Сәрсембаев, & Bohdan Haidabrus. (2023). ТЕРЕҢ ОҚЫТУДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ АУДИО ДЕРЕКЕТТЕРДІ ТАЛДАУ НЕГІЗІНДЕГІ ЭМОЦИОНАЛАРДЫ ЖІКТЕЛУ ӘДІСТЕРІН ШОЛУ. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 4(1), 95–104. https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.13.1.009

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...