AKELIUS ЦИФРЛЫҚ ПЛАТФОРМАСЫН ПАЙДАЛАНУ ОРЫС (ТУҒАН ЕМЕС) ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2023.14.2.001Кілт сөздер:
AKELIUS цифрлық платформасы, коммуникативтік құзыреттіліктер, сөйлеу жағдаяттары, аралас оқыту форматы, тілдік емес ортаАңдатпа
AKELIUS цифрлық платформасын пайдалана отырып орыс тілін (ана тілі емес) оқыту орыс тілін меңгеру заңдылықтарын ашып, негіздеп қана қоймай, жалпы білім беру дағдыларының шекарасын кеңейтеді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер жалпы еуропалық тілдік негіздеменің (CEFR) деңгейлік жүйесіне сәйкес AO, A1, A1.1 (бастапқы деңгей) бастауыш деңгейінде тілді меңгеруі керек. Жоба аясындағы орыс тілі сабақтарының негізгі мақсаттарының бірі – қарым-қатынас жағдайына бағытталған коммуникативті сөйлеуді қалыптастыру. Аралас оқыту форматы студент оқытушымен тікелей байланыста болған және кіріктірілген тілдік бағдарламасы бар гаджетті пайдаланған (біздің жағдайда бұл Akelius цифрлық платформасы) күндізгі күн режимінде сабақтарды өткізуді қамтиды. Студенттердің сөздік қорын толықтыру жұмысы бүкіл оқу үдерісімен бірге жүреді. Орыс тілін (туған емес) оқытудың барлық әдістерінің ішінде мигрант балалар үшін бастапқы кезеңде ең оңтайлысы коммуникативті болып табылады. Сөзбен ұқыпты жұмыс істеуге, тезаурусты үнемі кеңейтуге қызығушылықты жүйелі түрде ояту қажет. Прогресс динамикасын сабақ барысында да, оқушылардың іс-әрекетін бақылай отырып, әр сабақтың соңында Akelius платформасында орналастырылған викторина арқылы да бақылауға болады.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2023 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en