Цифрлық дәуірде экономиканы оқыту әдістемесі
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.08.4.005Кілт сөздер:
оқыту әдістемесі, экономикалық тәртіп, цифрландыру, ерекшелік принципі, ғылыми таным принципі, жазбаша риторика, ауызша шешендік өнерАңдатпа
Постиндустриалды қоғам теорияларының ғылыми жетістіктерін және жаңашыл инновацияларды бағаламау білім беру бағдарламалары мен экономикалық мамандықтар пәндерінің бағдарламаларының сапасына әсер етеді, осылайша цифрлық дәуір тудырған жаңа өркениет пен жаңа парадигманың талаптарын елемейді. Мақалада экономикалық теория мен экономика және өнеркәсіптік инженерия сияқты пәндердің мазмұнына жаңа экономикалық білімдерді қалай енгізу керектігі түсіндірілген. Ғылым мен оқу практикасын үйлестіру әдістерінің бірі - экономикалық пәндерді оқытудың жаңартылған әдістемесі. Экономикалық теорияны оқытуға постиндустриалды қоғам мен Қазақстандағы цифрландыру үдерісіндегі жаңа инновациялар, оқыту мен қарым-қатынасты басқару теориясы, мінез-құлық ғылымы, зерттеу әдістемесі, риторикалық модель, спецификалық принципі мен ғылыми білімдер енгізілді. және экономика. және өнеркәсіптік құрылыс. Білім беруді цифрландыру үдерісіне серпінді инновациялардың теріс әсерін жою үшін автор лекцияның әр тақырыбы бойынша кесте қоюға, перифрадациялауға және сұрақ қалыптастыруға негізделген авторлық дәріс жазбаларын жазу әдісін қолданды. Практикалық сабақтар кезінде жазбаша және ауызша риторикаға негізделген онлайн -топтық іс -шаралар мен онлайн -байланыс жүзеге асырылды. Зерттеудің тиімді нәтижесі экономикалық пәндерді оқытудың жетілдірілген әдістемесін басқа пәндерді оқуда және Алматыдағы оқу орталығында қолдану деп санауға болады.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en