АДАМҒА БАҒДАРЛАНДЫРЫЛҒАН ДИЗАЙН АРҚЫЛЫ ОҚУДЫ ЖЕТІЛДІРУ: ЖАҢА ПЛАТФОРМА
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2024.20.4.005Кілт сөздер:
Адамға бағытталған дизайн, геймификация, оқу платформасы, онлайн оқыту, пайдаланушыларды тартуАңдатпа
Бұл мақалада оқушылардың белсенділігі мен оқу нәтижелерін жақсартуға арналған ойын негізіндегі оқыту платформасының дамуы мен тиімділігі қарастырылады. Жоғары оқу орындарындағы дәстүрлі оқыту әдістері көбінесе студенттердің әртүрлі оқу қажеттіліктерін қанағаттандыра алмайды, соның салдарынан сабаққа қатысу және тиімділік төмендейді. Біздің зерттеуіміз когнитивтік ғылым, геймификация және комикс элементтерін жаңа электрондық оқыту платформасына енгізу арқылы осы алшақтықты жоюға бағытталған. Платформа бұрыштық негізді қолдану арқылы әзірленді және студенттерді ынталандыру үшін бейне оқулықтар, суреттен мәтінге (PTT) анимациялар және комикстер сияқты әртүрлі интерактивті компоненттерді қамтиды. Біз төрт топқа бөлінген 12 оқушымен эксперимент жүргіздік: біреуі дәстүрлі оқыту әдістерін және үшеуі ойын алаңында әртүрлі мазмұн түрлерін қолданды. Қатысушылар білімі алдын ала және посттест арқылы бағаланды, ал олардың көңіл-күйі мен белсенділік деңгейі фанометр арқылы өлшенді. Нәтижелер ойын платформасын пайдаланатын студенттердің, әсіресе 1 типті топтағы (комикстерден кейін бейнелер мен PTT) дәстүрлі әдістерді пайдаланатындармен салыстырғанда оқу жетістіктері мен жақсы көңіл-күй көрсеткіштерін көрсетті. Зерттеу білім беру тәжірибесін жақсарту үшін ойынға негізделген және адамға бағытталған жобалардың әлеуетін көрсетеді. Болашақ зерттеулер оның кеңірек қолдану мүмкіндігін және студенттердің мотивациясы мен оқуына ұзақ мерзімді әсерін жақсырақ түсіну үшін платформаны әртүрлі жас топтары мен пәндер бойынша тестілеуге бағытталған.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en