ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

ЖОО БРЕНДИНГІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ӘДЕБИЕТТІҢ ЖҮЙЕЛІК ШОЛУЫ

Авторлар

  • Зарина Орынбай Алматы Менеджмент Университет
  • А.М. Казыбаева PhD, қауымдастырылған профессор, Менеджмент мектебінің деканы, Алматы Менеджмент Университеті. ҚР, Алматы

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2024.20.4.003

Кілт сөздер:

цифрлық брендинг, университеттер, маркетингтік стратегиялар, цифрлық құралдар, білім беру.

Аңдатпа

Бұл мақалада жоғары оқу орындарының брендингін құру үшін қолданылатын цифрлық құралдар қарастырылады. Зерттеу барысында Scopus және Web of Science мәліметтер базаларындағы жарияланымдар жүйелі түрде зерттеліп, қазіргі заманғы трендтер мен инновациялық әдістер анықталды. Нәтижелер цифрлық маркетинг құралдарының тиімділігі мен университеттердің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маңыздылығын көрсетеді. Зерттеу цифрлық бренд қалыптастырудың тиімді стратегияларын әзірлеуге және оларды іске асыруға бағытталған.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-15

Журналдың саны

Бөлім

ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В РАЗВИТИИ СОЦИО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМ
Loading...