ЖОО БРЕНДИНГІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ӘДЕБИЕТТІҢ ЖҮЙЕЛІК ШОЛУЫ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2024.20.4.003Кілт сөздер:
цифрлық брендинг, университеттер, маркетингтік стратегиялар, цифрлық құралдар, білім беру.Аңдатпа
Бұл мақалада жоғары оқу орындарының брендингін құру үшін қолданылатын цифрлық құралдар қарастырылады. Зерттеу барысында Scopus және Web of Science мәліметтер базаларындағы жарияланымдар жүйелі түрде зерттеліп, қазіргі заманғы трендтер мен инновациялық әдістер анықталды. Нәтижелер цифрлық маркетинг құралдарының тиімділігі мен университеттердің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы маңыздылығын көрсетеді. Зерттеу цифрлық бренд қалыптастырудың тиімді стратегияларын әзірлеуге және оларды іске асыруға бағытталған.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en