ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУ: WORDWALL ПЛАТФОРМАСЫ НЕГІЗІНДЕГІ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ ЫҚПАЛЫ

Авторлар

  • Aissulu Kaldarova International Information Technology University

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2025.23.3.010

Кілт сөздер:

оқыту, үйрену, ағылшын тілі, сөздік қор, Wordwall

Аңдатпа

Сөздік қорды меңгеру – тіл үйренудің негізгі аспектілерінің бірі. Wordwall платформасына негізделген интерактивті құралдар сөздерді есте сақтауға және қайталауға ықпал ететін ойын түріндегі тапсырмаларды ұсынады. Бұл зерттеу сандық әдісті қолдана отырып, Wordwall платформасының сөздік қорды меңгеру нәтижелеріне әсерін талдауға бағытталған. Экспериментке 60 университет студенті қатысып, олар 15 адамнан тұратын төрт топқа бөлінді. Жеті апта бойы студенттер Wordwall платформасындағы сәйкестендіру ойындары, викториналар және сөздерді сәйкестендіру жаттығулары сияқты тапсырмаларды орындады. Сөздерді меңгеру деңгейін бағалау мақсатында алдын ала және қорытынды тестілеу жүргізіліп, қатысушылардың дәлдігі мен есте сақтау қабілеті тіркелді. Зерттеу нәтижелері сөздік қорды есте сақтау көрсеткіштерінің айтарлықтай жақсарғанын көрсетеді. Студенттер сөздерді тану мен дұрыс қолдану дағдыларын жетілдірді. Wordwall платформасының интерактивті сипаты студенттердің оқу үдерісіне деген қызығушылығын арттырып, белсенді есте сақтауға ықпал етті. Алынған нәтижелер ойын түріндегі білім беру құралдарының құрылымдалған тілдік бағдарламалар аясында сөздік қорды меңгеру тиімділігін арттыратынын дәлелдейді. Бұл зерттеу цифрлық оқыту стратегияларын дамытуға үлес қосып, интерактивті құралдарды оқу бағдарламаларына енгізудің маңыздылығын негіздейді.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2025-09-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

1 2 3 > >> 

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##

Loading...