МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҮЛГІНІҢ ҚОЛДАНУЫМЕН ҚАШЫҚТЫҚТЫ ОҚЫТУ ӘДІСІНІҢ САПАСЫН БАҒАЛАУ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.9.1.008Кілт сөздер:
Quality of education, quality of distance learning, activities of an educational institution, assessment system learning outcomes, students' competence level, automated control system, mathematical methodАңдатпа
Мақалада қашықтықтан оқыту сапасын бағалау жүйесін құрудың кейбір аспектілері
талқыланады және сапа көрсеткіштерінің негізгі топтары қарастырылады. Білім сапасын
анықтайтын факторларды анықтау үшін қашықтықтан оқыту жүйесінің қашықтықтан оқыту
жүйесінің әрбір компонентінің сипаттамаларына тәуелділігін зерттеу ұсынылады. Оқу процесін
жақсарту үшін оқыту сапасын бағалаудың оңтайлы әдістемесі әзірленді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Жүктеулер
Жарияланды
2022-03-15
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Pachshenko, G. ., & Mukhamejanova, A. (2022). МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҮЛГІНІҢ ҚОЛДАНУЫМЕН ҚАШЫҚТЫҚТЫ ОҚЫТУ ӘДІСІНІҢ САПАСЫН БАҒАЛАУ. ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ, 3(1), 58–65. https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.9.1.008
Журналдың саны
Бөлім
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ СИСТЕМЫ
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2022 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en