АВТОМАТТАНДЫРУ АРҚЫЛЫ БАНК ОПЕРАЦИЯЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ: МОДЕЛЬДЕУ ТӘСІЛІ
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2024.20.4.001Кілт сөздер:
бизнес-процестерді автоматтандыру, банк саласы, клиенттерге қызмет көрсету сапасы, операциялық шығындарды азайту, модельдеу тәсіліАңдатпа
Бизнес-процестерді автоматтандыру банк саласын дамытудың негізгі факторына айналуда. Бұл зерттеу автоматтандырудың банктердің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігіне әсерін талдауға арналған. Мақалада банк саласындағы бизнес-процестерді автоматтандырудың негізгі тенденциялары қарастырылады, сондай-ақ автоматтандырылған жүйелерді енгізудің сәтті жағдайлары талданады. Автоматтандырудың тұтынушыларға қызмет көрсету сапасына әсеріне, операциялық шығындарды азайтуға және шешім қабылдау тиімділігін арттыруға ерекше назар аударылады. Зерттеу сонымен қатар автоматтандыруға байланысты тәуекелдерді бағалауды және оларды азайту бойынша ұсыныстар әзірлеуді қамтиды. Оның нәтижелері банк менеджерлері, бағдарламалық жасақтама жасаушылар және қаржы нарығын реттеушілер үшін бизнес-процестерді автоматтандыру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалы болуы мүмкін.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en