IT-аутсорсингтің сервистік жүйесін енгізу
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.018Кілт сөздер:
сервис, қызмет кҿрсету жҥйеcі, аутсорсинг, IT-аутсорсинг, үнемді өндіріс, Information Technology Infrastructure Library, Information Technology Service ManagementАңдатпа
Кҿптеген ҧйымдардың ҿнімділігі олардың IT-қызмет жҥйелерін тиімді пайдалану қабілетіне байланысты болады. Бҧл провайдер мен ҧйым қызметкерлері арасындағы қатынастарды оңтайландыру қажеттілігін білдіреді. Қызметтерді басқару ҥшін ITSM деп аталатын жҥйелер қолданылады. Бірақ бар жҥйені таңдау немесе жаңа жҥйені
жасау – бҧл «айсбергтің ҧшы» ғана. Жҥйенің негізі міндеттері мен тіршілік жағдайлары – аталған жҥйені сҽтті енгізу жҽне пайдалану.
Берілген зерттеуде Қазақстанның аутсорсингтік компанияларының бірі «Asista» ITқызметтер жҥйесін енгізу процесі тиімді есептеу негізінде жҧмыс ісі талданып, қайта жаңғыртылатыны кҿрсетілген. Ҥнемді ҿндіріс ҽдістерін қолдану арқылы есептеулер жҥргізілді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en