ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

IT-аутсорсингтің сервистік жүйесін енгізу

Авторлар

  • Лаура Алимжанова
  • Александра Панарина

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.018

Кілт сөздер:

сервис, қызмет кҿрсету жҥйеcі, аутсорсинг, IT-аутсорсинг, үнемді өндіріс, Information Technology Infrastructure Library, Information Technology Service Management

Аңдатпа

Кҿптеген ҧйымдардың ҿнімділігі олардың IT-қызмет жҥйелерін тиімді пайдалану қабілетіне байланысты болады. Бҧл провайдер мен ҧйым қызметкерлері арасындағы қатынастарды оңтайландыру қажеттілігін білдіреді. Қызметтерді басқару ҥшін ITSM деп аталатын жҥйелер қолданылады. Бірақ бар жҥйені таңдау немесе жаңа жҥйені
жасау – бҧл «айсбергтің ҧшы» ғана. Жҥйенің негізі міндеттері мен тіршілік жағдайлары – аталған жҥйені сҽтті енгізу жҽне пайдалану.
Берілген зерттеуде Қазақстанның аутсорсингтік компанияларының бірі «Asista» ITқызметтер жҥйесін енгізу процесі тиімді есептеу негізінде жҧмыс ісі талданып, қайта жаңғыртылатыны кҿрсетілген. Ҥнемді ҿндіріс ҽдістерін қолдану арқылы есептеулер жҥргізілді.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2021-06-15

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...