ХАЛЫҚАPАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖУРНАЛЫ

КОМПАНИЯ КЛИЕНТУРАСЫНЫҢ РЕТАРГЕТИНГ ПРОЦЕСТЕРІН ЗЕРТТЕУ

Авторлар

  • Лаура Алимжанова
  • Куралай Иманалиева
  • Леонид Ким

DOI:

https://doi.org/10.54309/IJICT.2022.9.1.006

Кілт сөздер:

ретаргетинг, таргетинг, маркетинг, поведенческий ретаргетинг, поисковой ретаргетинг, сайт

Аңдатпа

Жыл сайын маркетингтік деректердің көлемі артып келеді, сонымен қатар әртүрлі
маркетингтік әдістердің саны артып келеді, бұл өз кезегінде мамандарға тұтынушының назарын
аударуға бағытталған тиімді жарнамалық науқандарды жүзеге асыруға көмектеседі. Жарнамалық
компанияларда әртүрлі маркетингтік әдістер бар. Мақалада ретаргетингтің маркетингтік
әдістерінің бірі қарастырылады. Договор24 ЖШС компаниясында ретаргетингті қолдану
қарастырылуда. Договор24 сайт компаниясы заң қызметтерін, сондай-ақ электрондық құжат
айналымын көрсетеді. Мақалада сайтқа кіргеннен кейін және іздеу жүйесін қайта жоспарлау
қарастырылады. Пайдаланылатын жарнама компаниялары бойынша компанияның клиентурасына
талдау жүргізілд

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-15

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары

Loading...