Білім беру саласындағы геймификация
DOI:
https://doi.org/10.54309/IJICT.2021.06.2.017Кілт сөздер:
геймификация, ойын арқылы білім беру, білім беру саласы, электронды оқыту, ойын механикасы, ойын динамикасы, ойын дизайныАңдатпа
Технологияның қарқынды дамуы жҽне ақпарат алмасудың ҿсіп келе жатқан кҿлемі ҽртҥрлі ҽдістер арқылы білім беру процестерін жақсартуға жаңа мҥмкіндіктер ашады. Геймификация оқушылардың білім беру ортасына деген ынтасы мен белсенділігін арттыратын тиімді тҽжірибелер мен ынталандырулардың біріне айналуда. Қазіргі ғалымдар мен мҽдени топтар ҥшін білімнің маңыздылығын ескере отырып, бҧл мақала геймификацияның оқу процесінде қолданылатыны жайында зерттейді жҽне басқа еңбектерде жазылған нҽтижелер мен оларға қол жеткізілгені туралы нақты тҥсінік береді.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2021 International Journal of Information and Communication Technologies
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.en